Телескопичен товарач Manitou MRT 2150 (719)

















































































Ако сте решили да купувате техника на ниска цена, уверете се, че общувате с реален продавач. Съберете колкото се може повече информация за собственика на техниката. Един от начините за измама е да се представяш за реално съществуваща фирма. Ако имате някакви подозрения, съобщете ни за това за допълнителен контрол с помощта на формуляра за обратна връзка.
Преди да решите да купите нещо, внимателно проверете няколко оферти за продажба, за да разберете средната стойност на избрания от вас модел на техниката. Ако цената на офертата, която сте си харесали е много по-ниска от подобните оферти, не бързайте, помислете. Значителната разлика в цената може да означава скрити дефекти или опит на продавача да извърши мошенически действия.
Не купувайте стоки, цената на които прекалено много се различава от средната цена на подобна техника.
Не давайте съгласие за съмнителни залози и авансово плащане на стоката. Ако имате някакви съмнения, не се страхувайте да уточнявате подробностите, искайте допълнителни снимки и документи на техниката, проверявайте достоверността на документите, задавайте въпроси.
Това е най-разпространеният вид мошеничество. Нечестните продавачи могат да поискат определен аванс за „резервиране” на правото ви за закупуване на техниката. По този начин мошениците могат да съберат голяма сума пари, да изчезнат и да не отговарят повече.
- Превод на авансовото плащане по карта
- Не внасяйте авансовото плащане без да оформите документи, потвърждаващи процеса на предаване на парите, ако при общуването ви с продавача той предизвиква съмнения.
- Превод по сметка на фирма с подобно име
- Бъдете внимателни, мошениците могат да се маскират като известни фирми чрез незначителни промени в названието. Не превеждайте пари, ако названието на фирмата предизвиква съмнения.
- Превод по сметка на фирма с подобно име
- Бъдете внимателни, мошениците могат да се маскират като известни фирми чрез незначителни промени в названието. Не превеждайте пари, ако названието на фирмата предизвиква съмнения.
- Въвеждане на собствени реквизити във фактура на реална фирма
- Преди да преведете парите, проверете дали посочените реквизити са правилни и дали те се отнасят към посочената фирма.
Информация за контакт с продавача


















Stunden: 6620
Tragkraft: 5 T
Hubhöhe: 21 m
Inkl. Gabeln
Sway
Joystick
Mercedes Turbo (110 kW)
Restprofil-Vorderreife: 20%
Restprofil-Hinterreifen: 70 %
Industrieterrein Berkebossen - IJzeren Rijnstraat 2 - 2490 Balen
= Weitere Informationen =
Verwendungszweck: Bauwesen
Antrieb: Rad
Hubkapazität: 5.000 kg
Allgemeiner Zustand: durchschnittlich
Technischer Zustand: durchschnittlich
Optischer Zustand: durchschnittlich
Transportabmessungen (L x B x H): 6,5x2,42x3,11
Wenden Sie sich an Nick Geboers, um weitere Informationen zu erhalten.
Drivanordning: Hjul
Løftekapacitet: 5.000 kg
Overordnet stand: gennemsnitlig
Teknisk stand: gennemsnitlig
Visuelt udseende: gennemsnitlig
Kontakt Nick Geboers for yderligere oplysninger
Hours : 6620
Lifting capacity: 5 T
Lifting height: 21 m
Engine: Mercedes turbo (110 kW)
Incl. forks
Sway
Joystick
Remaining profile front tyres: 20%
Remaining profile rear tyres: 70 %
Industrieterrein Berkebossen - IJzeren Rijnstraat 2 - 2490 Balen
= More information =
Field of application: Construction
Drive: Wheel
Lifting capacity: 5.000 kg
General condition: average
Technical condition: average
Visual appearance: average
Transport dimensions (LxWxH): 6,5x2,42x3,11
Please contact Nick Geboers for more information
Propulsión: Rueda
Capacidad de elevación: 5.000 kg
Estado general: medio
Estado técnico: medio
Estado óptico: medio
Dimensiones de transporte (LaxAnxAl): 6,5x2,42x3,11
Póngase en contacto con Nick Geboers para obtener más información.
Heures: 6620
Capacité de levage: 5 T
Hauteur de levage: 21 m
Moteur: Mercedes turbo (110 kW)
Incl. fourches
Sway
Joystick
Profil restant de pneus avant: 20%
Profil restant de pneus arrières: 70 %
Industrieterrein Berkebossen - IJzeren Rijnstraat 2 - 2490 Balen
= Plus d'informations =
Domaine d'application: Construction
Commande: Roue
Capacité de levage: 5.000 kg
État général: moyen
État technique: moyen
État optique: moyen
Dimensions du volume de transport (L x l x H): 6,5x2,42x3,11
Veuillez contacter Nick Geboers pour plus d'informations
Uren: 6620
Hefcapaciteit: 5T
Hefhoogte: 21 m
Motor: Mercedes turbo (110 kW)
Sway
Joystick
Incl. vorken
Resterend profiel voorbanden: 20%
Resterend profiel achterbanden: 70 %
Année de construction: 2012
Heures: 6620
Capacité de levage: 5 T
Hauteur de levage: 21 m
Moteur: Mercedes turbo (110 kW)
Incl. fourches
Sway
Joystick
Profil restant de pneus avant: 20%
Profil restant de pneus arrières: 70 %
Year of construction : 2012
Hours : 6620
Lifting capacity: 5 T
Lifting height: 21 m
Engine: Mercedes turbo (110 kW)
Incl. forks
Sway
Joystick
Remaining profile front tyres: 20%
Remaining profile rear tyres: 70 %
Baujahr: 2012
Stunden: 6620
Tragkraft: 5 T
Hubhöhe: 21 m
Inkl. Gabeln
Sway
Joystick
Mercedes Turbo (110 kW)
Restprofil-Vorderreife: 20%
Restprofil-Hinterreifen: 70 %
Industrieterrein Berkebossen - IJzeren Rijnstraat 2 - 2490 Balen
= Meer informatie =
Toepassingsgebied: Bouw
Aandrijving: Wiel
Hefcapaciteit: 5.000 kg
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: gemiddeld
Afmetingen (LxBxH) (m): 6,5x2,42x3,11
Neem voor meer informatie contact op met Nick Geboers
engine_mark: Mercedes-Benz
Napęd: Koło
Udźwig: 5.000 kg
Stan ogólny: średnio
Stan techniczny: średnio
Stan wizualny: średnio
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Nick Geboers
Condução: Roda
Capacidade de elevação: 5.000 kg
Estado geral: média
Estado técnico: média
Aspeto visual: média
Contacte Nick Geboers para obter mais informações
Привод: Колесо
Грузоподъемность подъемного устройства: 5.000 kg
Общее состояние: среднее
Техническое состояние: среднее
Внешнее состояние: среднее
Свяжитесь с Nick Geboers для получения дополнительной информации
Körning: Hjul
Lyftkapacitet: 5.000 kg
Allmänt tillstånd: genomsnitt
Tekniskt tillstånd: genomsnitt
Optiskt tillstånd: genomsnitt
Kontakta Nick Geboers för mer information